Nazwij cechy organizmu:
.zdolność poruszania się,
.proces ten zachodzi w mitochondriach,
dostarczanie pokarmu do komórki,
powiększenie rozmiarów ciała,
usuwanie substancji zbędnych lub szkodliwych,
pobieranie tlenu,wydalanie dwutlenku węgla.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:05:16+01:00
.zdolność poruszania się,- ruch (poruszania się)
.proces ten zachodzi w mitochondriach,-odżywianie się
dostarczanie pokarmu do komórki,- odżywianie się
powiększenie rozmiarów ciała,-wzrost
usuwanie substancji zbędnych lub szkodliwych,-wydalanie
pobieranie tlenu,wydalanie dwutlenku węgla. -oddychanie
5 2 5
2010-02-08T18:08:39+01:00
1. Ruch
2. Oddychanie
3. Odżywianie
4. Wzrost
5. Wydalanie (magazynowanie przez wodniczkę w komórkach)
6. Oddychanie

Pozdrawiam ; )
5 2 5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T18:15:59+01:00
.zdolność poruszania się, RUCH
.proces ten zachodzi w mitochondriach, (ODDYCHANIE) ENERGIA
dostarczanie pokarmu do komórki, ODŻYWIANIE SIĘ
powiększenie rozmiarów ciała, WZROST
usuwanie substancji zbędnych lub szkodliwych, WYDALANIE
pobieranie tlenu,wydalanie dwutlenku węgla. ODDYCHANIE
5 4 5