Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:41:53+01:00
Zastosowanie azotu:
- produkcja materiałów wybuchowych,
- lekarstwa,
- amoniak,
- kwas azotowy,
- powierzchniowa obróbka stali,
- wytwarzanie atmosfery ochronnej,
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:42:27+01:00
.Właściwości azotu
- gaz
-bezbarwny
- słabo rozpuszcza się w wodzie
chemiczne:
- niemetal
- bezwonny
- nie podtrzymuje spalania
zastosowanie
materiały wybuchowe, medycyna, rolnictwo, przemysł spożywczy, motoryzacja.
2 1 2