Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:49:20+01:00
Budowa komórki bakterii: Ma otoczkę śluzową, narządy ruchu, ścianę komórkową, błonę komórkową, cytoplazmę oraz wodniczki. Zamiast jądra ma materiał jądrowy. Mitochondria występują w postaci mezosomów, a ciałka zieleni jako tylakoidy.

Komórka zwierzęca posiada:
-Wodniczkę
-Błonę komórkową
- Siateczkę śródplazmatyczną
- Jądro komórkowe
-Aparat Golgiego
- Mitochondrium
Cytozol
Komórka roślinna posiada:
to co u zwierzęcej + Ściana komórkowa i chloroplasty
Komórka bakterii posiada:
Cytozol
Substancję jądrową
rybosom
ścianę i błonę komórkową
otoczkę śluzową
rzęskę
17 4 17
A co ma komórka bakterii, bądź zwierzęca, że się wyróżnia od innych?
2010-02-08T17:51:43+01:00
Komórka zwierzęca posiada:
-Wodniczkę
-Błonę komórkową
- Siateczkę śródplazmatyczną
- Jądro komórkowe
-Aparat Golgiego
- Mitochondrium
- Cytozol
Komórka roślinna posiada:
to co u zwierzęcej + Ściana komórkowa i chloroplasty
Komórka bakterii posiada:
- Cytozol
- Substancję jądrową
- rybosom
- ściane i błonę komórkową
- otoczkę śluzową
-rzęskę
; )
6 4 6