Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:47:24+01:00
- zamek
- droga ( sukienka, ulica)
-komórka ( telefon, pomieszczenie)
- basen ( do pływania, w szpitalu)
- bąk - heh ( zabawka, i ten takii inny)
-aparat ( fotograficzny, na zęby)
-piec ( piec ciasto i piec gazowy)
-
-
-
2010-02-08T18:05:50+01:00
Kontakt
gniazdko
docierać (do miejsca lub gips, szpachle)
kolej
prąd
polo ??
korek
wić
bić
laska
bzykać xD
1 5 1