Odpowiedzi

2010-02-08T17:50:21+01:00
Moim zdaniem czlowiek poszukuje innych bogow, poniewaz nie moze sobie poradzic z problemami i wierzy w to, iz jakies inne bostwo pomoze mu w ich rozwiazaniu

PS krotko ale na temat, mam nadzieje ze pomoglem :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:51:37+01:00
Dlatego, że uważa że Bóg jest niewystarczalny, Ludzie myślą, że Bóg nie może nam wiele ofiarować. W dzisiejszych czasach dla ludzi liczą się rzeczy materialne, a dla Boga czegoś takiego nie ma dlatego się odwracają do Bogów typu : pięniądze itp.
2010-02-08T20:34:50+01:00
Ponieważ uważa, że sam Bóg mu nie wystarczy. Uważa, że dobra materialne są ważniejsze niż modlitwa czy wiara ponieważ doświadcza ich codziennie.