Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T18:01:45+01:00
A.) 2x(x-5)-3(x²-2x)+(x-2)x=2x²-10x-3x²+6x+x²-2x=-6x
b.)a(a+b+c)-b(a-b+c)-c(a-b-c)=a²+ab+ac-ab+b²-bc-ac+bc+c²=a²+b²+c²

c.)x(x²+2x+1)-(-4x³+8x²-6):2=x³+2x²+x+2x³-4x²+3=3x³-2x²+x+3
13 4 13
2010-02-09T00:05:45+01:00
A.)
2x(x-5)-3(x²-2x)+(x-2)x = 2x²-10x-3x²+6x+x²-2x = -6x

b.)
a(a+b+c)-b(a-b+c)-c(a-b-c) = a²+ab+ac-ab+b²-bc-ac+bc+c² = a²+b²+c²

c.)
x(x²+2x+1)-(-4x³+8x²-6):2 = x³+2x²+x+2x³-4x²+3 = 3x³-2x²+x+3
13 3 13