JESLI CHCESZ ZROBIC TO ZADANIE NA ODCZEP TO SIE ZA TO NIE BIERZ BO MARNUJEMY OBOJE CZAS.. - TAK DLA OSTRZERZENIA
Jak już wcześniej zadałąm to zadanie:
potrzebuje zaproszenia na j. niemiecki. na moje urodziny. mamy konkurs w klasie i chce miec najlepsze za co bd miec ocene celujaca.. daje naj :*
a wiec wazne info o tego zapro:
data 2 marca
godz 15.30-22
adres: ul. Kota 15

To ma wygdądać;
serdeznie zapraszam cie ..... na moje 15 ur ktore odbeda sie ...... w moim domu przy ul ..... w godzinach ....... .
ps . prosze o potwierdzenie przyjscia.
solenizantka; Beti Kot

padały takie odp ze byly tylko pezedlumaczone slowka i tyle. :/ prosze o jakas naprawde porzadna odpowiedz :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:59:33+01:00
Imię osoby! Ich lade dich zu meinem Geburtstagsparty ein. Die Party findet am godzina . (miesiąc i rok np.Januar 2005), (na które urodziny ) um 16 Uhr in (gdzie) np . "Planet in" Klub statt. Auf der Party werden z.B. alle unsere Klassenkamraden sein. Bitte, Komm!
np. kasia
1 1 1
2010-02-08T18:04:26+01:00
Wir laden Sie herzlich Krzysku für meinen 15 Geburtstag am 2. März in meinem Haus statt in Kota werden 15 Stunden 15.30-22.00.
ps.Bitte Bestätigung kommt
2010-02-08T18:11:59+01:00
Ich lade Dich .... (imię kogo zapraszasz) herzlich auf meinen 15 Geburtstag ein. Die Party ist am 2 März bei mir zu Hause an der Kotastraße 15. Sie beginnt um 15.30 Uhr und ist bis 22 Uhr. Das wer ja super wenn Du da sein wirst. Ich zähle auf Dich.

P.S. Ich bitte um das Ankommen zu bestätigen.
Das Geburtstagskind: Beti Kot.

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
1 5 1