Odpowiedzi

2010-02-08T18:03:10+01:00
Moim idolem jest Adam Małysz.
Poniewasz bardzo dobrze skaka na nartach.
Jest on bardzo lubiany przez wszystkich polaków.
Adam jest lubiany przezemnie poniewarz jest najlepszym skoczkiem z Polski.

Po Angielsku:

My idol is Adam Malysz.
As well jump on skis.
It is very well liked by all Poles.
Adam is a popular przezemnie poniewarz is the best jumper in Polish.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:07:14+01:00
My idol is Adam Małysz.In the future I want be a jumper and I want jumping on the ski jump.It's very cool ! Małysz is the best of Polish jumpers ( and from other countries ).He really good speaking German so he understand Simon Ammann.I like Simon Ammann too.They are so good :)


Moim idolem jest Adam Małysz.W przyszłości chcę być skoczkiem i chcę skakać na skoczniach narciarskich.To jest bardzo fajne ! Małysz jest najlepszym z Polaków skoczkiem ( i z innych krajów ).On naprawdę dobrze mówi po niemiecku więc on rozumie Simona Ammanna.Lubię też Simona Ammanna.Oni są dobrzy !


Pozdrawiam ,
Dariq :)
5 2 5