Odpowiedzi

2010-02-08T17:55:57+01:00
Główni to:
król Stanisław August Poniatowski
Ignacy Potocki
Hugo Kołłątaj
1 5 1
2010-02-08T17:56:23+01:00
Król Stanisław August Poniatowski,I.Potocki,H.Kołłątaj,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:59:15+01:00
Król Stanisław August Poniatowski, Stanisław Małachowski, Ignacy Potocki, Stanisław Potocki, Adam Czartoryski, Hugo Kołłataj, Józef Wybicki, Julian Ursyn Niemcewicz, Stanisław Staszic
5 4 5