Odpowiedzi

2010-02-08T17:59:11+01:00
30 = x + 1,5x
30 = 2.5x
x = 12- cena tańszej książki
30 - 12 = 18 _cena droższej książki
9 4 9
2010-02-08T17:59:41+01:00
Kwota za 2 książki = 30 zł
30 : 2 = 15
1/2 z 15 = 7, 5
15 +7,5 = 22 , 5 jedna ksążka

7,5 druga książka
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:59:49+01:00
2 książki = 30 zł
30 : 2 = 15
50 % z 15 = 7, 5
15 + 7,5 = 22 , 5

odp. Tańsza książka kosztuje 7,5 a droższa 22,5
Ale to ma być 50 % droższe a 7.5 × 2 nie jest 22.5