16. Kasia rozpuściła sól w wodzie.PO kilkunastu dniach woda odparowała,a na dnie naczynia powstały kryształki soli.Odpowiedz,jak nazywa się proces powstania kryształów w wyniku odparowywania wody.

19.Czy dwie płytki o takich samych masach i takiej samej objętości mogą być wykonane z różnych metali?Uzasadnij swoją odpowiedź.

2

Odpowiedzi

2009-10-10T11:47:01+02:00
16) to krystalizacja

19) myśle ze nie bo każdy metal ma inną gęstoś a one mają ważyć tyle samo w miec tą samą objętość wiec chyba nie , ale nie jestem pewna ;)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T11:58:26+02:00
Jest to proces Krystalizacji.


Płytki muszą byc wykonane z tego samego metalu.
Ponieważ nie da się dopasowac takiej samej masy i objetosci.

Za to zadanie z chemi dostałam 5 wiec jest napewno porawne
5 5 5