Odpowiedzi

2010-02-08T18:18:28+01:00
Znam tylko odpowiedź na 2 pytanie.
Ewangelia według świętego Mateusza skrót Mt.
Ewangelia według świętego Marka skrót Mk.
Ewangelia według świętego Łukasz skrót Łk.
Ewangelia według świętego Jan skrót J.
Tu masz ułożone ewangelie pokolei.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:53:33+01:00
1 Ewangelia , listy apostolskie , przekazy z ust do ust.
2 Ewangelia według św. Marka( Mk.), Jana(J.), Mateusza ( Mt.), Łukasza(Łk.)
3modlitwa przebłagalna, prosy, podziekowalna, dziekczynna...
4 Pascha jest to święto obchodzone przez chrześcijan zachodnich,(Wielkanoc)
5 Wielki piątek wspomina mękę i śmierć Jezusa Chrystusa