Odpowiedzi

2010-02-08T17:57:47+01:00
Nasteria – robot-zabawka
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:20:06+01:00
Pamiętaj o dacie i nagłówku, a także o podpisie, ja piszę tylko treść.

Na początku mojego listu chciałbym ci powiedzieć, że tęsknię za Tobą. Nie rozumiem, jak mogłaś mnie zgubić. Tyle razy pomagałem Ci rysować proste, ładne kreski, a ty? Zawiodłem się na Tobie.
Zgubiłaś mnie już dawno, pewnie nawet o tym nie pamiętasz. Jasne, jestem tylko ołówkiem, ale byłem Twoim i ołówkiem i było mi u Ciebie bardzo dobrze. Lubiłem, kiedy mnie ostrzyłaś, rysowałaś mną serduszka, a także przeróżne kółka i kropeczki. Zawsze byłem przydatny, nigdy Cię nie zawiodłem, rzadko kiedy się łamałem. Nie musiałaś mnie często ostrzyć. Myślę, że po przeczytaniu tego listu zrozumiałaś w końcu, jak bardzo mi jest źle przez to, że tak mnie zostawiłaś. Teraz jestem u jakiejś innej dziewczyny, która w ogóle o mnie nie dba. Kiedy się złamię rzuca mnie w kąt i zastępuję moim innym kumplem.
Proszę Cię, odnajdź mnie. Tęsknię za Tobą i za Twoim pomarańczowym piórnikiem, w którym zawsze było pełno karteczek i moja przyjaciółka linijka, za którą, także koszmarnie tęsknię.

Pozdrawiam.
1 5 1