Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:00:28+01:00
... żeby bylo mu ciepło :D

Em. Wydje mi się, że chodzi tu o sam fakt dawania prezentów.
W sensie, że nie ważne co dajesz, waże że dajesz xD
Yy... No jakoś tak Oo"
2010-02-08T18:14:31+01:00
Wiesz, ciężko gdziekolwiek znaleźć co to znaczy. Moim zdaniem, to znaczy coś w stylu"
'Jeśli kogoś lubisz i chcesz mu zrobić przyjemność, podaruj mu prezent'
2010-02-08T18:58:07+01:00
Nie ważne jest co komuś dajesz. Ważne jest to, że robisz to bezinteresownie, bez czerpania z tego żadnych korzyści. Po prostu chcesz kogoś uszczęśliwić, chcesz być szczęśliwy z samej możliwości dawania.