Odpowiedzi

2010-02-08T18:01:41+01:00
Zapraszamy na program dzieciaki gorą, w ktorym dorosli zmierza sie wiedza z dziecmi. Obejrzyj i dowiedzcie sie kto zwyciecy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:02:42+01:00
Serdecznie zapraszamy do oglądania programu "Dzieciaki górą".
Teleturniej emitowany jest na antenie TVP2 od 12 września 2008. Pierwszym prowadzącym programu był Tomasz Kammel, ale od 3 serii programu prowadzi go Marzena Rogalska. Teleturniej oparty jest na pomyśle brytyjskiej telewizji, oryginalny tytuł to "The Kids Are All Right". Stawką w teleturnieju jest nagroda pieniężna dla drużyny dorosłych. Aby ją zdobyć, dorośli muszą wykazać się większą wiedzą niż drużyna dzieci. Zapraszamy ! ;)
1 5 1
2010-02-08T18:03:07+01:00
Serdecznie zapraszam do oglądania programu pt. " Dzieciaki górą" jest to bardzo ciekawy program ponieważ mówi on o dzieciakach udowadniających to że są najlepsi.