Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:04:32+01:00
- uporządkowany układ cząsteczek
-trwała struktura
-charakteryzują się twardością, kruchością, sprężystością, plastycznością
- określony kształt
- możemy podzielić na przewodniki oraz izolatory
- posiadają rozszerzalność temperaturową
-
1 5 1
2010-02-08T18:08:39+01:00
- mają własny i określony kształt
- mają swoje cechy np. twardość,sprężystość, plastyczność, kruchość