Odpowiedzi

2010-02-08T21:41:07+01:00
Zad 6
-40+15=-25
18-38=-20
90-10=-100
28+(-27)=1

Zad 7
a) 1⅓, 12⅖
b)-0,4, 8
c)-⅓

Zad 11
a) 3 liczba
b)
c)1 liczba
d)

Tych co nie napisałam to się nie rozczytałam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:08:23+01:00
Z.5
56-44=12
56-(-44)=100
56+44=100
-56-44=-100
-56-(-44)=-12
-56+44=-12

z.6
-17+(-3)=-20
-40+15=-25
18-38=-20
-90-10=-100
28+(-24)=1

z.7
a) -2 *2/3=-4/3=-1 i 1/3
3/5*(-4)=-12/5=-2 i 2/5

b)-1,2 : 3=-12/10 * 1/3=-4/10 * 1/1=-4/10=-0,4
(-1,6):(-0,2)=(-16):(-2)=8

c)-3/7:7=-3/7n* 1/7=-3/21=-1/7
(-1 i 1/3) * (-0,25)=(-4/3)*(-25/100)=(-4/3)*(-1/4)=1/3


z.16
a)(-2+5)*(-3)=3*(-3)=-9
b)(4-(-6)):(-2)=10:(-2)=-5
c)(-13-8):(-3+10)=(-21):7=-3
d)5 i 1/5

Tyle rozwiązałam reszta jest nieczytelna.










2010-02-08T22:53:10+01:00
Zadanie 5
56-44=12
56-(-44)=100
56+44=100
-56-44=-100
-56-(-44)=-12
-56+44=-12

zadanie 6
-17+(-3)=-20
-40+15=-25
18-38=-20
-90-10=-100
28+(-24)=1

zadanie 7
a) -2 *2/3=-4/3=-1 i 1/3
3/5*(-4)=-12/5=-2 i 2/5

b)-1,2 : 3=-12/10 * 1/3=-4/10 * 1/1=-4/10=-0,4
(-1,6):(-0,2)=(-16):(-2)=8

c)-3/7:7=-3/7n* 1/7=-3/21=-1/7
(-1 i 1/3) * (-0,25)=(-4/3)*(-25/100)=(-4/3)*(-1/4)=1/3


zadanie 16
a)(-2+5)*(-3)=3*(-3)=-9
b)(4-(-6)):(-2)=10:(-2)=-5
c)(-13-8):(-3+10)=(-21):7=-3

Reszty nie bardzo się mogłam doczytać,albo poprostu nie wiedziałam...
Mam nadzieje że pomogłam.:)