Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:11:31+01:00
Roślinie to te które sa pochodzenia roślinego np. olej rzepakowy .
Zwierzece pochodznia zwierzecego np : masło, smalec, słonina .
2010-02-08T18:16:39+01:00
Podział tłuszczów
roślinne:(konsystencja płynna)
np.oliwa z oliwek, olej rzepakowy,słonecznikowy
zwierzęce:(konsystencja stała)
np.boczek, słonina, smalec


i to chyba tyle;p
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T22:22:51+01:00
Roślinie to te które sa pochodzenia roślinego np. olej rzepakowy .
Zwierzece pochodznia zwierzecego np : masło, smalec, słonina .
1 1 1