Odpowiedzi

2010-02-08T18:08:25+01:00
Człowiek łagodny jest jak ptak .
człowiek cichy jak morze
człowiek pokorny jest jak grzesznik .
człowiek opanowany jest jak ludzie .
człowiek delikatny jest jak kwiat .
2010-02-08T18:08:35+01:00
Człowiek cichy jest jak morderca - nic o nim nie wiesz
Człowiek łagodny jest jak motyl - delikatny
Człowiek jest pokorny jak liść spadający z drzewa - słaby ale piekny
Człowiek opanowany jest jak anioł - nie mówiący złych słow
Człowiek delikatny jest jak płatek róży ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:09:44+01:00
Człwoiek cichy jest jak woda delikatnie szumiąca w parku
Człowiek lagodny jest jak baranek
Czlowiek pokorny jest jak grzesznik, który wie że zgrzeszył
Człowiek opanowany jest jak Jezus przy śmierci (chociaz cierpiał)
Czlowiek delikatny jest jak oplatek