Odpowiedzi

2010-02-08T18:36:22+01:00
Tak ponieważ jak by wszyscy nie wierzyli w pana boga to nie było by kosciołów ani było bardzo dużo grzechów i by nie było by się gdzie wyspowiadać.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:04:39+01:00
Wiara jest napewno potrzebna wspolczesnemu czlowiekowi akurat przy tym szybkim i zabeganym trybie zycia jeszcze jak np.: trafi sie sytuacja bez wyjscia np.:jak szpital po cierzkim wypadku pewien ksiadz lezy w szpitalu juz 4 miesiace a zostala mu tylko wiara i modlitwa do boga.
Trzeba sie modlica na pewno modlitwa sie przyda w cieszkiej sytuacji.