Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:21:47+01:00
Życie w dużym mieście;
zalety:
-większa dostępność klepów klubów itd.
-lepsza komunikacja, tzn. lepsze drogi, środki transportu

wady:
-zanieczyszczone powietrze,
-hałas

Życie w strefie podmiejskiej;
zalety:
-czystsze powietrze w stosunku do miast,
-spokojniejsze życie, (brak hałasu itp.)

wady:
-mniejsza dostępność do usług typu sklepy kluby
-mniejsza ilość miejsc pracy.
1 5 1
2010-02-08T18:22:20+01:00
Zalety:
* Łatwa i szybka komunikacja miejska
* Nie musisz dojeżdżać do dalej położonego miasta ponieważ masz wszystko na miejscu
Wady:
* Duży hałas
* Ogromna ilość zanieczyszczeń (nad miastem może utworzyć się smog)
2010-02-08T18:23:24+01:00
Zalety życia w mieście ; 1.przede wszystkim dostęp do instytucji , które kształcą np. ; Dzięki takim miejscom może szkolić swoje zdolności , 2.Większa możliwość znalezienia pracy ! Wady; 1.zanieczyszczone środowisko . 2.duża przestępczość