Odpowiedzi

2010-02-08T18:23:31+01:00
Lis nie spodobobał mi się ze względu na jego podejście do świata i stosunek do otoczenia.
2010-02-08T18:26:22+01:00
Najbardziej nie przypadł mi do gustu Mały książę poniewaz jest nie z tego swiata ,mysli innymi kategoriami niz inni i jest bardzo nudny i nie zna sie na realiach wspolczesnego swiatach. potrafi tylko bujac w oblokach i szuka przyjaciela ktory na pewno nie istnije, bo przeciez nawet przyjaciel bywa zawodny.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:30:26+01:00
Podczas czytania Małego Księcia były postacie mniej i bardziej ciekawe. Najbardziej nie podobała mi sie postać bankiera. Był człowiekiem zapatrzonym w sierbie i swoje pieniadze. Był pyszny i wywyzszal sie nas innnych. Celem jego życia było zdobycie bogactw którego o tak nie posiadał. Uważał iz "bycie człowiekiem bogatym uczyni go szczesliwym".
2 5 2