Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T12:17:58+02:00
Bardziej przydatna była mapa B, gdyż jest bardziej dokładna, dzięki czemu znamy więcej szczegółów oraz możliwych tras dojazdów.
37 4 37
2009-10-10T12:28:06+02:00
Mapa A byla by znacznie bardziej praktyczna podczas wycieczki rowerowej nad jezioro poniewaz jezioro zajelo by wieksza czesc mapy i mapa z wieksza skala byla by mniejsza i poreczniejsza a w dodatku rowerem pokonuje sie duze dystansy.
66 3 66