Odpowiedzi

2010-02-08T18:14:47+01:00
Anoreksja odchudzasz sie i jestes bardzo chudaa a bulimia to odchudzasz sie i pozniej wpychasz w siebie duzo jedzenia i wymiotujesz ;]
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:15:52+01:00
Anoreksja- to w pewnym rodzaju zaburzenie psychiczne, które powoduje wyniszczenie organizmu z powodu niedożywienia. Najczęsciej jest to związane z presją otoczenia, które lansuje ideał szczupłej, wręcz chudej kobiety.

Natomiast bulimia różni się tylko tym, że osoba na widok lub po jakimkolwiek zjedzeniu czegoś wymiotuje, ma takie same przyczyny co anoreksja
8 3 8
2010-02-08T18:16:58+01:00
Anoreksja
Czyli jadłowstręt psychiczny charakteryzuje się fałszywą oceną własnego ciała, prowadzącą do głodzenia się. Chorują na nią osoby w różnym wieku i z różnych środowisk, ale najczęściej dotyka ona dziewczęta między 12 a 21 rokiem życia. Chłopcy zapadają na tę chorobę 10 razy rzadziej. Zwykle zaczyna się niewinnie.

Bulimai
Bulimia (wilczy głód) objawia się powtarzającymi, niekontrolowanymi epizodami spożywania dużych ilosci pokarmu, aż do pojawienia się nudnosci. Bulimia dotyka najczęsciej osoby które nie akceptują swojego wygladu, nie czują sie dobrze w swoim ciele i za wszelką cenę chcą polepszyć swoje samopoczucie.
6 3 6