Korzystając z dostępnych ci źródeł(na przyklad atlasu lub encyklopedii),wpisz obok podanych stolic odpowiednie nazwy państw Uni Europejski.
Paryż-
Berlin-
Lizbona
Luksemburg-
Bruksela
Warszawa
Tallin
Ryga
Wilno
Praga
Bratysława
Budapeszt
Lublana
Valletta
Nikozja
Sofia
Bukareszt
Daje 60 pkt za to!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:16:45+01:00
Paryż- Francja
Berlin Niemcy
Lizbona Portugalia
Luksemburg Luksemburg
Bruksela Belgia
Warszawa Polska
Talin Estonia
Ryga Łotwa
Wilno Litwa
Praga Czechy
Bratysława Słowacja
Budapeszt Węgry
Lublana Słowenia
Nikozja Cypr
Sofia Bułgaria
Bukareszt Rumunia
2010-02-08T18:27:26+01:00
Paryż-Francja
Berlin-Niemcy
Lizbona-Portugalia
Luksemburg-Luksemburg
Bruksela-Belgia
Warszawa-Polska
Tallin-Estonia
Ryga-Łotwa
Wilno-Litwa
Praga-Czechy
Bratysława-Słowacja
Budapeszt-Węgry
Lublana-Słowenia
Valletta-Malta
Nikozja-Cypr
Sofia-Bułgaria
Bukareszt-Rumunia

Chyba jest dobrze , przynajmniej tak miałam w zeszycię ; )
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T18:54:16+01:00
Paryż- Francja
Berlin-Niemcy
Lizbona portugalia
Luksemburg- luksemburg
Bruksela brlgia
Warszawa polska
Tallin Estonia
Ryga łotwa
Wilno Białoruś
Praga czechy
Bratysława słowacja
Budapeszt węgry
Lublana słowenia
Valletta malta
Nikozja cypr
Sofia Bułgaria
Bukareszt rumunia

poproszę o naj ; ]]