Wyraź:
a) w litrach: 9 dm sześciennych, 3000ml, 4500ml, 250ml, 34ml
b)w mililitrach: 8l,9,5l, 4 dm sześcienne, 7,2 dm sześcienne, 81 cm sześcienne, 527cm sześcienne
c) w decymetrach sześciennych: 15l, 3,7l, 8000cm sześciennych, 6000ml

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T18:17:39+01:00
A.)w litrach:
9 dm³= 9 l
3000 ml= 3 l
4500 ml= 4,5 l
250 ml= 0,25 l
34 ml= 0,034 l
b). w mililitrach:
81 l= 81000 ml
9,5 l= 9500 ml
4 dm ³= 4000 ml
7,2 dm ³= 7200 ml
81 cm ³= 81 ml
527 cm ³= 527 ml
c.) w decymetrach sześciennych:
15 l= 15 dm ³
3,7 l= 3,7 dm ³
8000 cm ³= 8 dm ³
6000 ml= 6 dm ³
38 4 38
2010-02-08T18:28:36+01:00
A) 9dm³ = 9l
3000ml= 3l
4500ml=4,5l
250ml=0,250l
34ml0,034l

b) 8l=8000ml
9,5l= 9500ml
4dm³= 4000ml
7,2dm³= 7200ml
81cm³=81ml
527cm³=527ml

c) 15l=15dm³
3,7l= 3,7dm³
8000cm³= 8dm³
6000ml= 6dm³
15 4 15
2010-02-08T21:41:29+01:00
A
9 dm³ = 9l
3000 ml = 3l
4500 ml = 4,5l
250 ml = 0,250l
34 ml = 0,034l

B
8l = 8000ml
9,5l = 9500ml
4dm³ = 4000ml
7,2dm³ = 7200ml
81cm³ = 81ml
527cm³ = 527ml

C
15l = 15dm³
3,7l = 3,7dm³
8000cm³ = 8dm³
6000ml = 6dm³
11 4 11