Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:16:25+01:00
Ktawian August wprowadził pewne reformy.
Podzielił on prowincje na senatorskie i cesarskie. Okres w którym panował jest zwany " pax romana " czyli pokój rzymski. Odbudował on świątynie wzniósł sanktuaria bóstw, a rodzinom wielodzietnym dawano pewne przywileje. Powiększył on państwa o kilka nowych prowincji :
- Dalmację,
- Egipt,
- Panonię,

Wybudował on także Mauzoelum Augusta.
2010-02-08T18:16:42+01:00
Wznosił budowe z marmuru w Rzymie,
również wprowadził wiele reform w swoim państwie