Chciałbyś popracować w czasie wakacji w Niemczech
Napisz ogłoszenie do gazety niemieckiej.
w którym:
-określisz rodzaj pracy
-określasz czas ,w którym możesz sie jej podjąć
-opisujesz swoje umiejętności
-podajesz możliwość kontaktu z tobą

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:17:27+01:00
Hallo. Ich möchte die Aufnahme einer Arbeit an Feiertagen. Ich arbeite als Kassiererin in einem Geschäft. Ich bin verantwortlich. Wenn es eine solche Möglichkeit, rufen Sie bitte die Nummer 567896124.
2010-02-08T18:23:35+01:00
Suche nach Arbeit von mittags bis abends. Ich arbeite mit den Tieren. Ich bin auch neugierig auf Natur und Technik. Ich kann auch kochen. Mein Aufenthalt ist dauerhaft und kann bei wemną kontaktiert werden ... Dank


Poszukuję pracy od południa do wieczoru. Zajmuję sie zwierzętami. ciekawi mnie również przyroda i technika. Umiem również gotowac. Moje miejsce zamieszkania jest stałe i można sie wemną skontaktować pod numerem ... dziękuje