Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:18:19+01:00
O=20cm
8cm - trzeci bok
x- drugi bok
3x - pierwszy bok

x+3x+8=20
4x=20-8
4x=12 /:4
x=3 - drugi bok

3x=3*3=9 - pierwszy bok

Odp: Boki maja dlugosc 9 i 3 cm.

24 3 24
2010-02-08T18:18:42+01:00
X dlugosc boku 1
y dlugosc boku 2

{8+x+y=20
{x=3y

{8+4y=20
{x=3y

{y=3
{x=9

sprawdzenie:8+9+3=20
11 2 11
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T18:19:11+01:00
Obw = suma boków a+b+c
x- długość pierwszego boku
3x - długość drugiego boku

8+x+3x=20
4x= 20-8
4x=12/ ÷4
x=3 długość pierwszego boku
3×3=9 długość drugiego boku

przepisz to i prosze daj naj
18 4 18