Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:17:11+01:00
prawa dziecka: prawo do życia i rozwoju
• prawo do posiadania stanu cywilnego
prawo do uzyskania obywatelstwa
• prawo dziecka do rodziny; prawo poznania swego genetycznego pochodzenia, do wychowania przez rodziców naturalnych,
• prawo do wolności religii lub przekonań
• prawo do swobodnego wyrażania poglądów i poszanowania ich przez dorosłych
• wolność od przemocy fizycznej lub psychiatrycznej, wyzysku, nadużyć seksualnych wobec okrucieństwa
• wolność od bezpośredniego udziału w działaniach zbrojnych (do lat 15)
• zakaz wykonywania kary śmierci lub stosowania kary dożywocia więziennego wobec dziecka
2010-02-08T18:17:32+01:00
-może sie bawić
-spotykac z koleżankami
-chodzić do szkoły '
inne
2010-02-08T18:19:42+01:00
- PRAWO DO ZJADANIA DUŻO SŁODYCZY
-PRAWO DO ZABAWY
-PRAWO DO UŻYWANIA KOMÓREK
- PRAWO DO PRZYJAŹNI
- PRAWO DO NIEODRABIANIA LEKCJI
- prawoo do uśmiechuu i dobrego humoru na lekcjach : )))