Odpowiedzi

2010-02-11T11:51:39+01:00
Po pierwsze jedli duże ilości mięsa. Nigdy nie żałowali sobie wina czy zabawy w szerokim gronie przyjaciół.Tzw gruby brzuch był w tamtych czasach mianem bogactwa i hierarchii społecznej

Ubierano się w w jedwabne białe koszule płaszcze oraz grube skórzane buty i grube czapy najczęściej przyozdobione jakimś piórem ETC.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T12:49:54+01:00
2010-02-11T12:50:47+01:00
Jedli dużo i nie odmawiali sobie przyjemności. Mięso,sery to były ich potrawy.
Lubili się bawić do białego rana w pili duże ilości wina.Osoby grube,pojedzone wnioskowały że pochodzą z bogatej hierarchii. Ubiór był nieskomplikowany . Na głowę ciepłe czapki,skórzane buty , koszula i płaszcz tak wyglądał ich strój.