Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:20:13+01:00
HBO

rok produkcji: 2009

język: polski

godzina: 2:30

Poniedziałek, 8 lutego 2010

czas trwania: 95 min

kategoria:

występują: Sammi Hanratty, scenariusz: Christine Coyle Johnson, operatorzy: Johnny E. Jensen

11-letnia Chrissa Maxwell w połowie roku szkolnego przeprowadza się z rodzicami do nowego miasta. Zmiana szkoły, nowi koledzy, nieznane zwyczaje - w życiu Chrissy szykuje się wielka rewolucja. W szkole dziewczynka staje się ofiarą trzech uczennic ze starszej klasy, które na każdym kroku uprzykrzają jej życie. Mimo tego Chrissa nikomu się nie skarży i usilnie stara się znaleźć prawdziwych przyjaciół.
2010-02-08T20:55:56+01:00
Znalazlem na www.teleman.pl

11-letnia Chrissa Maxwell (Sammi Hanratty) w połowie roku szkolnego przeprowadza się z rodzicami do nowego miasta. Zmiana szkoły, nowi koledzy, nieznane zwyczaje - w życiu Chrissy szykuje się wielka rewolucja. W szkole dziewczynka staje się ofiarą trzech uczennic ze starszej klasy, które na każdym kroku uprzykrzają jej życie. Mimo to Chrissa nikomu się nie skarży i usilnie stara się znaleźć prawdziwych przyjaciół... Kino familijne o perypetiach małej dziewczynki, która musi stawić czoła szkolnym kłopotom. Za kamerą stanęła nominowana do nagrody Emmy Martha Coolidge. Scenariusz do filmu został oparty na powieści Mary Casanovy.

Licze na naj.