Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:24:00+01:00
PH₃- fosforowodór
PBO₂-tlenek ołowiu :)
2010-02-08T18:45:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Związki chemiczne zbudowane z pierwiastka i wodoru należą do rodziny WODORKÓW
PH₃-wodorek fosforu

Związki chemiczne zbudowane z pierwiastka i tlenu należą do rodziny TLENKÓW
PbO₂-tlenek ołowiu(IV)
1 5 1