Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:35:10+01:00
Jasnoniebieski- kolor niebieski o jasnym jego odcieniu.

Pomarańczowo-żółty- jest to kolor o głównym komponencie pomarańczowym, lecz jest zbliżony do koloru żółty

Żółtopomarańczowy- jest to kolor o głównym komponencie żółtym, lecz jest zbliżony do koloru pomarańczowego

Polsko-Francuski- Coś pochodzącego głownie z polski i częściowo ze Francji. Np Samochód wyprodukowany we Francji, lecz części do niego były produkowane w Polsce

Północno-wschodni- kierunek świata, znajduje się w połowie pomiędzy północą i wschodem.

Ciesze się, że mogłem pomóc

Proszę o Naj ;)

Pozdro Darmar93

17 4 17
2010-02-08T19:00:46+01:00
JASNONIEBIESKI ZNACZY TO ŻE JEST TO KOLOR JAŚNIEJSZY OD NIEBIESKIEGO
ŻÓŁTOPOMARAŃCZOWY JEST TO ŁĄCZENIE KOLORU ŻÓŁTEGO I POMARAŃCZOWEGO(Z PRZEWAGĄ ŻÓŁTEGO)
POMARAŃCZOWO-ŻÓŁTY JEST TO ŁĄCZENIE KOLORU POMARAŃCZOWEGO Z ŻÓŁTYM (Z PRZEWAGĄ POMARAŃCZOWEGO)
POLSKO-FRANCUSKI MOŻE BYĆ SŁOWNIK Z TŁUMACZENIEM SŁÓW POLSKICH NA JĘZYK FRANCUSKI LUB MOGĄ TAK BYĆ NAZWANE STOSUNKI W PAŃSTWACH
PÓŁNOCNO-WSCHODNI JEST TO OBRANY KIERUNEK MIĘDZY PÓŁNOCĄ A WSCHODEM
PROSZĘ O NAJ!!!! :)
5 2 5