Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T18:22:41+01:00
Mocz --> układ wydalniczy
kał --> układ pokarmowy
pot--> gruczoły potowe
dwutlenek węgla --> układ oddechowy
6 3 6
2010-02-08T18:24:16+01:00
Mocznik, Kwas moczowy, amoniak (u czlowieka w bardzo malych ilosciach), pozostalosci po zazywanych lekach itp narzady to nerki, moczowody, pecherz moczowy, cewka moczowa
6 4 6
2010-02-08T18:35:58+01:00
Do zasadniczych zbytecznych produktów metabolizmu należą u większości zwierząt woda,dwutlenek węgla i związki zawierające azot.Dwutlenek węgla wydalany jest głównie przez uklad oddechowy; narządy wydalnicze, takie jak nerki , usuwają i wydalają z organizmu większość zbytecznej wody i związków azotowych.

wydalane szkodliwe składniki to: Mocznik, Kwas moczowy, amoniak
11 2 11