Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:26:15+01:00
Moja idealna dziewczyna powinna być inteligenta,uczuciowa,miła,dobra i powinna mnie pocieszać i mi pomagać.Może być też ładna,choć nie musi;]
2010-02-08T18:30:21+01:00
- miła
- szanująca się
- fajna
- zabawna
- wierzaca
- przestrzegajaca zasady
- mająca aktywne sumienie
- kolezenska
- tolerancyjna
2010-02-08T18:50:03+01:00
Miła, dobra, ładna, wysportowana, szanująca sie, inteligentna, obyta,