Odpowiedzi

2010-02-08T18:28:46+01:00
---Lepsze technologie
---zmiana stylu życia
---Ludzie mogą zwolnić tempo zmian klimatu
---dążenie do spalania mniejszych ilości paliw kopalnych, a w konsekwencji ograniczenie emisji dwutlenku węgla.

Proszę o naj ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:32:13+01:00
- modernizacja zakładów przemysłowych i zastosowanie bezpieczniejszych, mniej szkodliwych dla środowiska i energooszczędnych technologii
- ograniczenie straty energii w przemyśle i sektorze mieszkaniowym, stosując ocieplanie budynków, mierniki energii, itp
- likwidacja indywidualnych palenisk domowych i małych kotłowni opalanych węglem, a zamiast tego stosowanie ogrzewania gazowego i elektrycznego
- wykorzystywanie nowych, odnawialnych źródeł energii, takich jak, np. energia słoneczna, wiatrowa i wodna
2 3 2