Odpowiedzi

2010-02-08T18:31:20+01:00
Paprocie :
-Długosz królewski ,
-Pióropusznik strusi ,
-Podrzeń żebrowiec ,
-Języcznik zwyczajny ,
Skrzypy :
-Skrzyp olbrzymi ,
-Skrzyp pstry ,
Widłaki :
-Widłak jałowcowy ,
-Widłak torfowy ,
-Widłak wroniec ,
-Widłak goździsty ,
38 4 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:34:27+01:00
PAPROCIE:
paprotnik kolczasty
paprotnik ostry
paprotka zwyczajna
SKRZYPY :
skrzyp olbrzymi
skrzyp pstry
skrzyp polny
WIDŁAKI:
widłak alpejski
widłak spłoszony ;) (pewnie się czegoś wystraszył hehe ;D)
widłak goździsty

Pozdrawiam ;)
82 2 82
2010-02-08T19:57:17+01:00
Skrzypy : skrzyp olbrzymi
widłak ;jałowcowaty
25 1 25