Odpowiedzi

2010-02-08T18:28:10+01:00
Zapach pieczonego chleba i ciasta .
gdy juz jestesmy na wsi i czuć inne powietrze .... klimat itd.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:34:29+01:00
Z domem kojarzy mi się zapach świeżego powietrza, wlatującego z otwartego okna mojego domu. Również kojarzę mój dom z zapachem świeżo ugotowanego obiadu, który dociera do każdego jej zakamarka, rozsiewając wszędzie zapach, z którym wiążę najlepsze wspomnienia i nasuwające na myśl najszczęśliwsze momenty mego życia.
6 3 6