Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:30:54+01:00
A) 196 * 295 - 196 * 296 = 196 (295 - 296)
b) 2,8 * 8,2 - 1,8 * 2,8 = 2,8 (8,2 - 1,8)
c) 149,9 + 149,9 * 8 - 1499 =149,9 (1 + 8 - 10)
d) 14 1/21 * 8/17 + 141/21 * 9/17 = 14 1/21 ( 8/17 + 9/17)
e) 1/333 * 1/8 + 1/111 * 23/24 =1/111 ( 1/3 * 1/8 + 23/24) - chyba żę ten przykład jest źle przepisany
4 3 4
2010-02-08T18:31:55+01:00
1.
a) 196 * 295 - 196 * 296 =196*(295-296) = 196*(-1)=-196
b) 2,8 * 8,2 - 1,8 * 2,8 = 2,8*(8,2-1,8)= 2,8*6,4=17,92
c) 149,9 + 149,9 * 8 - 1499 =149,9*(1+8-10)= 149,9*(-1)=-149,9
d) 14 1/21 * 8/17 + 141/21 * 9/17
e) 1/333 * 1/8 *1/111 * 23/24
3 3 3