Odpowiedzi

2009-10-10T13:37:27+02:00
V= s/t
t= s/V
t=300/80 =3 45/60 h[ km/h/km =h]
tak tas prędkośc pokazuje szybkościomierz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T13:42:24+02:00
Predkosc to droga dzielona przez czas
DANE:
s=300km
v=80km/h
v=s/t
t=s/V=300/80h=15/4k=3,75h
Czas ruchu samochodu wynosi 3 godz i 45minut
szybkościomierz nie pokazuje tej szybkosci bo
pokazuje szybkosc chwilowa ktora jest zmienna.

Pozdrawiam

Hans