Hej,
mam na jutro na sztukę zrobić mozaikę na kartce technicznej (format A4).
Chcę zrobić zwierzaka (kota lub psa) albo jakiegoś w miarę realistycznego kwiatka. Nie wiem tylko czym?
Bibuła odpada, bo nie mam na to zbyt wiele czasu.
I jakby ktoś podrzucił szablon jakiegoś kwiata etc. byłabym bardzo wdzięczna.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:34:07+01:00
Najlepiej to z papieru samoprzylepnego i małych kawałków zwykłego
1 4 1
2010-02-08T19:24:19+01:00
Http://www.szypulka.net/image.php?pic=./obrazy/169.jpg&size=400

2 4 2