Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:32:47+01:00
Syzyfowa praca- praca ciężka, bez efektów, żmudna

pięta achillesowa- słaby punkt

ikarowy lot- marzenia (głównie o wolności)

wsiąść na pegaza- podjąć się wyzwania
3 4 3
2010-02-08T18:37:09+01:00
-syzyfowa praca-żmudna i daremna praca bez efektu
-pięta achillesowa-czyjś slaby punkt
-ikarowy lot śmiałe i rychłe plany,marzenie o wolności,lecz także symbol nie uwagi
-wsiąść na pegaza podjecie się jakiegoś zadania
5 3 5
2010-02-08T18:42:17+01:00
-nadaremna praca, bezowocny trud, praca bez końca
-słaby punkt, słaba strona
-odważne przedsięwzięcie, które może zakończyć się fiaskiem

i tego ostatniego nie ma :(
14 2 14