Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T18:34:19+01:00
Dane:
a=6cm
b=5cm
c=1dm=10cm
Szukane:
Długość krawędzi prostopadłościanu?
Rozwiązanie:
4a+4b+4c=4*6cm+4*5cm+4*10cm=24+20+40=84cm
Odp: Łączna długość krawędzi tego prostopadłościanu wynosi 84cm.
6 4 6
2010-02-08T18:34:22+01:00
Dk = 4*10 + 4+5 + 4*6 (cm) = 40 + 20 + 24 (cm) = 84 cm
4 4 4
2010-02-08T18:57:15+01:00
A=6cm
b=5cm
c=1dm=10cm
szukamy Długość krawędzi prostopadłościanu

4a+4b+4c=4*6cm+4*5cm+4*10cm=24+20+40=84cm
2 3 2