ФФ Proszę o →PRZETŁUMACZENIE← poniższych zdań. ФФ
NIE z translate tylko samemu: tak, aby miało sens.

1. Women like to get big bunches of them
2. Juliet’s lover
3. Sometimes people say it’s blind
4. A ceremony when people get married
5. To touch someone with your lips
6. When a man gets married he becomes a ......................
7. A meeting of two people in love
8. Two people in love together
9. A postcard you get on 14th February
10. Someone can break your................
11. Gold or silver, you wear it on your finger
12. Beautiful red flowers
13. He’s got a bow and shoots the arrows of love
14. You can call that your sweetheart ( bears also like it J )
15. Colour of love

Oraz proszę mi od razu przetłumaczyć odpowiedzi do tego:

1. flowers
2. Romeo
3. love
4. wedding
5. kiss
6. husband
7. date
8. couple
9. valentine
10. heart
11. ring
12. roses
13. cupid
14. honey
15. red

> (tylko numery: 4,6,7,8,11,13) NIE mogę użyć słownika dlatego proszę; więc proszę mi nie dawać żadnych linków czy czegoś podobnego :|.

3

Odpowiedzi

2010-02-08T18:44:31+01:00
2. Juliet’s lover-Zakochana Julia
12. Beautiful red flowers- Piękne czerwone kwiaty
15. Colour of love-Colorowa miłość

1. flowers-kwiaty
2. Romeo-romeo
3. love-miłość
4. wedding-ślub
5. kiss-pocałuj
6. husband-mąż
7. date-data
8. couple-para [w sensie chłopak i dziewczyna]
9. valentine-kartka walentynkowa
10. heart-serce
11. ring-pierścień
12. roses-róże
13. cupid- kupidyn(lub armor)
14. honey-miód; kochanie [do męża, żony, chłopaka itd ..]
15. red-czerwony
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:54:31+01:00
Kobiety lubią dostawać je w bukietach. ------kwiaty
Ukochany Julii----Romeo
Czasami ludzie mówią, że jest ślepa--------miłość
Ceremonia, w której ludzie pobierają się.-----ślub
Gdy ktoś dotyka twoich ust----- pocałunek
Kiedy mężczyzna się żeni to staje się ....------mężem(mąż)
Spotkanie dwojga ludzi zakochanych w sobie.----randka
Dwoje ludzi zakochanych w sobie-----para
Pocztówka, którą dostajesz 14lutego.-----walentynka
Ktoś (chłopak) może ci je złamać.-----serce
Może być złota lub srebrna. Nosisz ją na palcu----obrączka
Piękne czerwone kwiaty.-----róże
Możesz tak powiedzieć o ukochanym----kochanie
Kolor miłości-----oczywiście czerwony ;)
2010-02-08T18:55:43+01:00
1. Kobiety lubią dostawać od innych duże pęki.
2 . Miłość Juliet.
3 . ..............
4. jest ceremonia kiedy ludzie biorą ślub.
5. dotknąć kogoś wargami ust.
6 . ....................
7. spotkanie dwojga ludzi w miłości.
8.Dwoje ludzi razem w miłości
9. Wysyłasz kartki z życzeniami 14 lutego
10. Ktoś może złamać twoje serce.
11. srebrne , złote nosisz to na palcach
12 . Piękne czerwone kwiaty.
13. Ma łuk i strzały miłśći.
14. możesz go nazywać swoim ukochanym
15.kolor miłości




1. Kwiaty
2.Romeo.
3. miłość
4. ślub
5. pocałunek
6.mąż
7.data
8.para
9.walentynka
10.serce
11.pierścionek
12.róze
13.amorek
14. miód
15. czerwony