Odpowiedzi

2010-02-08T18:39:23+01:00
A) 8 cm
b) 19 dm
c) 7,1 cm
d) 20 m
a) 8*8*8 = 512cm3
b)19*19*19=6859dm3
c)7,1*7,1*7,1=357,911cm3
d)20*20*20=8000m3
2010-02-08T18:40:22+01:00
V=a3

^ - potęga

a) 8^3= 512cm3
b) 19^3= 6859dm3
c) 7,1^3= 357,911cm3
d) 20^3= 8000m3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T18:40:23+01:00
V=a³

a)
a=8 cm
V=8³
V=512cm³

b)
a=19 dm
V=19³
V=6859dm³

c)
a=7,1cm
V=7,1³
V=357,911cm³

d)
a=20m
V=20³
V=8000m³