1.wyjaśnij co zdecydowało o zwiększeniu liczby czytelników czasopism w XIX i na początku XX wieku

2.opisz czym charakteryzowała się architektura XIX i początku XX wieku.

prosze o pomoc, jak z internetu to od razu zgłaszam spam.
DAM NAJ :*

3

Odpowiedzi

2010-02-08T18:43:57+01:00
2.Budownictwo w stylu secesyjnym. Secesja (od łac. secessio-odstępstwo) to prąd zrywający z upodobaniem do historycznych stylizacji, jający na celu oczyszczenie nalesiałości elektryzmu i projektowanie odpowiadające duchowi czasu. np. w Polsce : gmach głownych politechniki warszawskiej: stanisław witkiewicz odkrywa i promuje "styl zakopiański", który z czasem stworzył tożsamość całego podhala.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:44:21+01:00
XIX - atmosfera jest wieczna pełnej dostojnosci i tajemniczości .
Dynamiczny rozwuj . Wynalazcy tworzą przedmioty otweirające przed człowiekiem nowe możlowośći jednak ciągłe powroty do średniowieczna dowodzą ze człowiek nadal potrzebuje magi i tenskni do swiata . Ostre kontrary .. stanowa
ekspresyjna deliktatna kreska wyrażne kontury łagpody swiatłocien .
dbałosc o szczegóły
ps. brałam to z książki wiec nie licze na spam ... xd .
mysle ze mogłam pomoc
2 5 2
2010-02-08T19:57:03+01:00
Ponieważ było znacznie więcej czasopism, które obejmowały różne tematy. Ludzie byli zafascynowani.
Panował styl secesja charakteryzował się duża ilością ornamentów z wyrobów kutych, np. motywy krzewów, liści, winogron, są też wzory asymetryczne
1 1 1