Odpowiedzi

2010-02-08T18:40:34+01:00
Nie wiem np. wiejący wiatr tylko tam gdzie Ty jesteś
2010-02-08T18:41:20+01:00
Mogą to być dobre oceny lepsze zachowanie cheć chodzenia do szkoły
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:43:38+01:00
Znaki od boga sa dla mnie b. ważne . oto one:
- Pomodliłam sie ,,o coś'' i sie to spełniło. :)
- Gdy wstąpiłam na zła droge w kosciele była o tym ewangelia... zastanawia mnie tylko to czy to zbieg okoliczności czy znak od boga?
- Kiedy sie modle odczuwam obecnośc boga

Pozdrawiam, mam nadzieje ze pomogłam :-)
1 5 1