Odpowiedzi

2009-10-10T13:11:52+02:00
Nie istnieją granice tolerancji. Albo jest się tolerancyjnym - albo nie.
Tolerancja daje nam zbliżenie z Bogiem i uwielbianie swej osoby przez innych ludzi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • K16
  • Początkujący
2009-10-10T13:37:48+02:00
Moim zdaniem - TOLERANCJA - to :

Szacunek dla wolności innych ludzi, ich mysli oraz sposobu bycia.
Powinien przybierać formy wyrozumiałości oraz życzliwości - co nie musi byc koniecznie naszym udziałem.

Dzięki tolerancji możliwa jest odmienność !!

Nasz rozum - jest naszym prawem. !

W ten sposób kreujemy swoją etykę i moralność.

Odmienność w tworzeniu tolerancji, zależy od tradycji oraz kultury danej społeczności.

A tą zyskujemy z biegiem lat.
1 5 1