1.Ułóż tekst piosenki, w której znajdzie się uwielbienie Pana Jezusa,Maryi,świętego patrona....
2.Opisz zabawę,w której uczestniczyły dwa lub trzy pokolenia członków twojej rodziny i wszyscy dobrze się bawili.

można wybrać jedno z zadań i rozwiązać:)
proszę o szybkie odp i oczywiście daje naj:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:42:32+01:00
O Jezu, Jezu kocham Cię.O Jezu, Jezu kocham Cię. Rano, wieczór i w południe. O Jezu, Jezu kocham Cię.

O Jezu, Jezu kocham Cię.O Jezu, Jezu kocham Cię. Ty przy mnie czuwasz, przez cały czas. O Jezu, Jezu kocham Cię.
8 4 8
2010-02-08T18:44:41+01:00
Uwielbiajcie Pana ludzkich serc bijące dzwony.
Padnij na kolana przed nim ludu utrudzony,
On osuszy Twoje łzy On ratunkiem będzie Ci.
U jego stóp padnie wróg
Bo on Bóg, niezwyciężony.

Nie pojęty w swej miłości
Święty, święty Bóg miłości
Śpiewaj Panu ziemi
chwalcie wszystkie świata strony.
18 4 18
2010-02-08T18:47:19+01:00
1. Jezus tak cudowny jest, Jezus tak cudowny jest., Jezus tak cudowny jest. cudowny jest !!!! piekniejszy niz szczyty najwyzszych gór piekniejszy niz dna najgłębszych mórz, piękniejszy niż świat dokoła nas. miłosierny jest!!!!
zmień tylko imiona i masz!!!
5 3 5